Bicocan ay bende yapsınlar diye uğraşıyorum erken doğum riskim var bilsem ki çatı kurtaracak 37-38 e kadar doğurmak için uğraşacağım normal doğum olsa süper olacak tabi öncelik sağlık olmayacağı kesinleşirse de kendimi psikolojimi sezaryene hazırlayacağım