Ulviyedlnn Sabahat17 13de gittim 3 hafta sonra gel söz doylerim dedi dün ogrendik 16. Haftada kızımız oluyor🩷🫰
Xcbaby Sabahat17 11 de ikili test icin perinataloga gittim yarim saat filan inceledi bebeği cinsiyeti de söyledi degisim olmadi cihazi cok netti doktorun
Sabahat17 __mom bende çok sabırsızlanıyorum 11 haftalığız şuan hastaneye 13 haftalıkken gidicem inşallah öğrenirim kesin
Zahrae __mom bende 12 erkek 80% doktor demiş ama emin değil daha net değil bi 3 hafta kadar net be şekilde gözüküyor bakalım hayırlısı ben inanmadim hep kız hissediyorum 😂 inşallah kız olur 🙈😍🥹
Nurbucann Xcbaby ay bizimde 11 haftalık olunca kontrolümüz var 10 gün sonra inşallah öğreniriz bizde 🤗🥹
gulcanak02_ Sabahat17 ben 12+4 te oğlumun olacağını öğrenmiştim 16+5 tekrar sordum cinsiyet değişmemişti