Aysebkr1258 rahim büyümesinden de kaynaklanabilir, kan gelmesi vs bir durum yoksa acile de gitsen doktorlar da zaten sana yat dinlen diyeceklerdir. en sağlıklısı yarın da dinlenmen geçmezse ptz kendimdoktoruna gitmen, kan vs gelmediği sürece tabi. Benim de o haftalarda çok oluyordu rahim büyümesiyle alakalı olduğunu öğrendim. Sonra onlar geçiyor bir kaç hafta daha ara ara yoklayabilir sen içini ferah tut. Hatta bacağına bile vurabilir rahme bağlı kasla alakalı olarak, geçecek sonra. Bebito büyüyor sağlıkla onu gösteriyor aslında sevinilecek bir şey 😃 Benimkiler geçmişti tam süperdi halay çekiyorduk sonra dün aşırı yoruldum abarttım gerçekten ve uzun saatler çok soğukta kaldım, dün geceden beri garip sancılarım var şimdi. Ama kendimi mutlu hissettiren şeyleri düşünüp gülümsediğimde biraz azalıyor, tavsiye ederim ☺️ Minnoşlar paniklerimizi de hissediyor çünkü asla eksik kalamazlar 😂 Rahatlatmaya çalış kendini yat sevdiğin şeyleri yap Emin'im önemli bir şey yoktur geçmiş olsun 🙏