Merhaba bayanlar ilk bebeğime hamileyim şuan 17+5 iz ancak henüz bir hareket hissedemedim. Bu duyguyu çok merak ediyorum erken mi sizce henüz hareketi hissetmek için? biraz evhamli olduğum için siz tecrübeli anne ve anne adaylarından bilgi almak istedim