34+4 üz bugün kontrolümüz vardı bebek 3200 gr olmuş herhangi bir sağlık problemimiz yok şeker vs. zaten kilosu hep önden gidiyordu ama bu sefer biraz fazla olmuş erken doğabilir 37 hafta ile uyumlu dedi doktor. Erken doğabilir deyince bir panik yaptım kilosu bu haftalarda fazla olup erken doğuran var mı bu yüzden acaba