Sedaince canım öncelikle sıcak dus alma hiçbir zaman bebeğin anne karnındaki dengesini bozup kakasını yapmasını sağlarsın bunu da sana sıcak duş al diyen biri olduğu için yazdım. 20 li haftalarımın sonlarında cok belim ağrıyordu eğilip kalkmakta bende cok zorlanıyordum ama ordan vurdan duyduğum ağırlaşıyorsn normaldir ağrıların sölzerine kandım ve 32. Haftamda ilk nstye basladığım gün nst de düzenli doğum sancılarım cıktı ve doktorum hemen alttan baktı 2 cm yakın acılmam vardı acil yatış verdi demeem o ki bel ağrılarını hafife almayın ben sancı falan hissetmiyordum sadece belime ağrı vardı cok meğer belime vurmus ihmal etme canım bi doktora görün