merveakkus sen şimdiden tatlı şekerli ve hamur işinden uzak dur canım. Benimde çıktı şekerim endokrin ve diyetisyen kontrolünde ilerliyorum. Diyet yapıyorum,15 gün evde ölçüm yapıp kontrole gidiyorum düşmezse insülin başlıcaz demişti ama gerek kalmadı dedi şükür değerlerim normal çıkıyo. Korkma diyet listesi veriyolar ona uyarak devam ediyosun, doğuma kadar beyaz ekmek ve tatlı şeyleri yasakladı doktorum