Kubragnssvr63 __mom benim sık tuvalete çıkma dışında şuana kadar çok rahat geçti kız bebek olmasına rağmen kusma vs birsey yaşamadım. Ama henüz hareketlerini hissetmiyorum o biraz tedirgin etmiyor değil
1cocuklumom __mom 17+4 olduk 12 de hız dedi 17 de erkek dedi ama detaylıyı bekliyorum kızım olsun isterdim sağsalim olsunda hayırlısıyla inşallah 😍
Symnr29 Rahatlama yok aynı bulantı, baş dönmesi devam :) cinsiyete emin olmak istiyorum artık. 13 te erkek dediler ama emin olamıyorum.