Zeynep9669 Kızlar normalde hiç akıntısı olmayan biriydim fakat gebeliğin başından beri özellikle 30.haftamdan sonra inanılmaz akıntı olmaya başladı. Şuan 38+5im inanılmaz derecede fazla geliyor. Doğumdan sonra da bu devam edecek mi acaba bilgisi olan var mı 🥰