Fatmakarakyn Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar kan değerlerim 2 dir düşük çıkıyor ilaç ta kullanıyorum gittikte daha da düşüyor ne yapıcam bilmiyorum benimle aynı durumda olan var mı