Edaturhsn Seymanurbozdag12 ben 37 haftadayım doktorum son haftalarında olur dedi bende de var baskı ve ağrı hissi bazen şiddetleniyor bana doğum yakın olduğu için dedi sizin erken bi doktorunuza danışın bence
Humeyraa23 Seymanurbozdag12 bende 21lerde başladı 25teyim dr normal dedi. Benek hareketlerini nerede hissediyorsun göbek deiliğine göre altta mı üstte mi ? Ben hep altta hissediyorum konum olarak altta olduğu için vajinaya baskı yapıyor diye düşünüyorum
serapbttl Seymanurbozdag12 bende şuan 23 haftalığım 1 ayı geçik süredir bar ağrım yürüyemeyecek duruma geliyorum genelde gün sonunda bu hafta pilatese başladım çok artar diyordum ama bugün 2.gidişim ve ağrım azaldı başka sıkıntı yoksa denemenizi öneririm
Alksmerve Aynı durumu şuan bende yaşıyorum. 25+3 haftalık vaijinada aşırı baskı var sanki bir şey çıkacakmis gibi