Gzdesri Arkadaşlar Decavit kullanmaya başladım bugün ama saatlerdir karnım çok ağrıyor ve ishal oldum ilaç yan etki mı yaptı acaba ne yapmam lazım doktorumla iletişim kurmam mumkun değil devlete gittiğim için 😥 yardım lutfen
Gzdesri myh0123 sordum bugün birde bu ilaçta domuz jelatini varmış galiba onuda yazan olmuş bakalım ne diyecek doktor