Oğlum şu an 5 yasında ona hamileyken bizde de aynı durumu gördü doktor ayrıntılı ultrasonda da detaylı baktırdım. Sonra doğuma kadar normale döndü. Doğduktan sonra da böbrekllerine ultrasonla baktrdık herşey normale dönmüştü. Ve daha sonra da böbrekle ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadı. Ufak bir sorun coğu bebekte görünüp sonra normale dönüyor. Sizin de döner gönlünüzü ferah tutun. Arkadaşın dediği gibi bu cok ufak bir sorun. Simdi 2. Oğluma 27 haftalık hamileyim diyafram hernisi tanısı 19 haftalıklen kondu 2 aydır sürekli doktorlardayım. Bir sürü genetik tahliller, mr, amniyosentez vs yapılıyor. Her hafta jınekologa kontrole gidiyorum.doğumdan sonra bebeğim ameliyat olacak zorlu bir süreç bizi bekliyor. Rabbim hiçbirimizi evlatlarımızla ve daha zor sınavlarla sınamasın. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alıp tüm sevdiklerimizle büyütelim . Allah nerde hasta varsa şifa versin inşalllah 🤲🏼