Yasanixxxx kayra21 ilk sezeryanim 39 haftada olmuştu herşey normal ilerlediği için ikinci kez sezeryan olacahim 18 haftalık oldum
kayra21 Benim özelde ben 25 kasım dedikçe o zaman 38+3 oluyor yok 1 Kasım olsun dedi 🤦🏼♀️ sat a göre zaten 40 hafta 5 Kasım da doluyor
kayra21 Yenibirannee akşama kadar sürekli ayaktayım dinlenme imkanım olmuyor kuzumdan dolayı 39+3 e kadar bekleyeceğini düşünmüyorum belirlediğimiz günden erken suyun gelirse sancın olursa gelirsin alırız dedi 🤦🏼♀️
ladyax kayra21 sata göre 40 haftayı beklerse 5 Kasım ama zorunlu sezeryan olacağım 38. Haftaya 23 ekimde giriyoruz 23 24 ü gibi alırız bebeğin durumuna bağlı dedi. Ama erken doğabilir gelişimi 37. haftada görünüyor şu an haftaya konuşalım dedi
ladyax kayra21 sata göre 40 haftayı beklerse 5 Kasım ama zorunlu sezeryan olacağım 38. Haftaya 23 ekimde giriyoruz 23 24 ü gibi alırız bebeğin durumuna bağlı dedi. Ama erken doğabilir gelişimi 37. haftada görünüyor şu an haftaya konuşalım dedi
kayra21 ladyax aynıyız sar 29 Ocak şeninde heralde bende 25 Ekim olmasını istedim ama 1 Kasım diye tutturdu dr 🤦🏼♀️ sizin ilk gebelik mi
ladyax kayra21 evet 29 Ocak benimde evet ilk gebelik bende 20 Ekim istedim biraz erken buldu 23 24 olsun en azından 38. Haftaya girmiş olsun dedi
kayra21 ladyax benim 2. olacak ve gün içinde hiç dinlenemiyorum şu saat olmuş kızım hala ayakta 39+3 e kadar dayanamam heralde