momofmychildren Her 2 günde bir yaptırdığım test sonuçları 40,61 ve çarşamba günü de 53 olmuş. Muhtemelen yüzde 90 yani düşecek dedi hoca reglle atarsın dedi sanırım kimyasal gebelik deniyor buna. Ama bazen de testlere güvenemiyorum sen yine de haftaya tekrar test ver dedi. Regl olmadım gecikmenin 8. Günündeyim :( eşim aşırı umutlu ama ben yüzde 90 düşecek dedikten sonra korkmadım değil ne zaman olurum acaba regl baya da ağrılıyım şu an