2cocuklu_mom Kızlar benim 2. Gebeliğim ama ilkinden çok farklı midem bi tuhaf yemek yiyesim yok herşey kokuyor bana çok zorluyor elim kolum kalkmıyor . Şuan 7 haftalık ne zaman geçer tecrübeliler yazabilir mi ? İlk bebekten yaşamadığım için size soruyorum
Minikkush9496 2cocuklu_mom benimde 2 hamileliğim ve aynı belirtiler var hiç bir şey yiyemiyorum kuru ekmekten başka su bile içemiyorum hazımsızlıkta cabası 11+5 haftalığım hala geçmedi 🤦🏻♀️
QueenMother 2cocuklu_mom benimde dördüncü bebeğim canım bende çok kötüydüm pirilam kullandım şimdi 12 haftalığım çok şükür bu hafta yemeklerden yiyebiliyorum halsizliğim hala biraz var ama önceki gibi değil yemek yiyince halsizlikte gitti haliyle sadece ağzımdaki o değişik tat kaldı oda geçerse şükür hiç bişey kalmadı ama bulantı hapını hala kullanıyorum bırakırsam aynı olacakmış gibi o yüzden biraz daha kullanıp bırakıp deneyecem kendimi
Vandb 2cocuklu_mom benimde aynı ilkinde çok rahattım bunda 11 hafta oldum içmediğim bulantı ilacı kalmadı yataktan kalkıp oda değiştirene kadar nefes nefese kalıyorum halsizlik uykusuzluk herşey var oğlumda ümidini kesti artık benden sabah diyo anne ben büyüyünce sende iyileşirsin gezeriz dimi diye sordu
2cocuklu_mom Minikkush9496 ilki rahatmıydı sizin de ? Ben bir tek çorba içebiliyorum et kıyma tavuk hep tiksindim yumurta görmek istemiyorum çocuk nasıl beslencek böyle bilmiyorum 🥹
Minikkush9496 2cocuklu_mom ilki bundanda beterdi bunda ağzıma hiç bir şey alamasam bile ara-sıra kusuyorum ama ilkində hiç bir şey yememe rağmen kusuyordum ilk 3 ay bebek anne kanından beslenir merak etme
2cocuklu_mom Minikkush9496 inşallah canım prilam biraz iyi geliyor gibi mideme sağlıklı olsunlarda yeter
AslanKadini Htczfr 10 - 11 olmadan zor. En azından benim 11 de azaldı baya baya. Rabbim kolaylık versin canım.