Turnam Daha 25haftlagim ve iç çamaşırım islaniyo akıntı su gibi geliyor.napmam lazım 3.5ayim var daha sezaryen Olcan 4gebeligim. Ve tekme atar gibi kasigima ağrı vuruyor baskı yapıyor alt tarafıma
Kumral60 Turnam canim terlemeden olmuyorsa bildiğin su ise hemen doktora gitmelisin bir kontrol etsin Allah korusun suyun filan ise serumla durdurur hemen.
YagizAsyaMom Turnam kokusu var mı kokusuz olması gerekiyor su gibi de gelebilir yavaş yavaş sızıntı gibi de gelebilir siz bir doktora gidin ultrasonda ölçüm yaparlar bebeğin su durumunu
Sinmn Turnam biran önce doktora görünmelisiniz.. ikinci hamileliğimde su sızıntısı yaşadım, sürekli kontrol edildim ve tedaviye başladım, Doğuma kadar da istirahat etmem gerekti.. ihmal etmeyin, önemli olabilir
Turnam Bilmiyorum ya kızlar iç çamaşırım islaniyo az duruyor anlamadım yani suyum filan gelse anlamam oburlernde hiç suyum gelmemişti.hep ağrım oluyor şu.hareketleride azaldı ama anlamadım😟
Kumral60 Turnam o zaman bir doktora git canim belki suyundur onlem alinir hemen tedbirli olmak lazim.
Hs4523 Turnam eczaneden turnusol kağıdı alıp bakın bence eğer sızıntı varsa bile doktora gidince o haftada suyunuz yine normal diyecek sızıntıda pek azalmıyo o haftada su seviyesi anlaşılamayabiliyor o yüzden emin olun
Ikrmels Diğer gebeliginizde bu tür söyler yaşamadıysanız doktora görünür derim 4. Gebeliğimi ise az çok anlarsınız zaten değil mi içininin rahatlaması icin gidin bence
Turnam Ikrmels bilmiyorum alt tarafına ağrı vuruyor.ve doktora gtcek para yok ambulans cagrsam eve gelirken de onlar getrmiyolar
Ikrmels Turnam temiz bi bezi önünüze koyun ve uzanın dinlenin eğer bezde ıslaklık olursa ve ağrılarınız olursa yada ağrının şiddeti artarsa napim nedin gidin
YagizAsyaMom Turnam anlattığınız enfeksiyon da olabilir ben de yoğun baskı sonucu gittim enfeksiyon +kum çıktı aşağıya biraz daha baskı yapsa sanki çıkacakmış gibi oluyordu meğerse enfeksiyon ve kum yüzünden miş Bi idrar tahlili de verin derim doktorunuz muhakkak ister zaten