sila_42yigit kusması nasıl? Fışkırır gibi mi kusuyor, ağzındakini çıkarır gibi mi? Fışkırır gibiyse burnundan geliyorsa alerji ya da reflü olabilir. Reflü ise emzirdikten sonra omzunuzda dik pozisyonda tutup daha sonra reflü yatağında/eğimli bir yatakta yatırırsanız azalacaktır. Alerji kaynaklıysa yediklerinize dikkat etmeniz lazım. Her gün ne yediğinizi, nasıl kustuğunu, kakasını falan not alarak ilerleyebilirsiniz. Süt/süt ürünleri, yumurta, kuruyemiş en çok alerji yapan besinlerden. Gerekirse onları kesip gözlemleyebilirsiniz.
Bir de süt kesiği gibi mi kusuyor yoksa süt gibi mi? Süt kesiği gibi kusmasında hiçbir problem yok gözüyle bakılıyor. Süt gibi kusması da midesini büyütmeye çalıştığından kaynaklanabilir demişti doktorumuz.
Benim bebem de sürekli kusuyor ama çok emdiğinden. Mideyi dolduruyor ama emme refleksi hala tatmin olmamış oluyor, emmeye devam ediyor. Sonra ağzındaki süt ağzının kenarından çıkıyor ya da fazlasını çıkarıyor. Doktor bunda da bir problem görmedi.