Sezeryan olucam iki haftaya kadar ama sonda yakılmasından korkuyorum önceki doğumda özel hastanede olmuştum o zaman uyuşturunca takmışlardı anlamamıştım şimdi şehir hastanesinde olucam prosedür nasıl bilmiyorum sonda takılırken canm yanar diye korkuyorum. Var mı tecrübesi olan