Ayce09 Ben 30 TL gibi komik bir rakam ödedim canimm. Bugün ciğer geliştirici iğne yapıldı,yarın sabah sezaryene alınmadan önce de 2. Kez yapılacakmış. Dua edin bana sağ salim kavusayim minik yavrumaa💞 sizler de inşallah sağlıkla kucaklarsiniz bebeklerinizi🥰