NewbieMommy uzun süreli geçmeyen bi ağrıysa gidip gözükmekte fayda var belki de kramp giriyordur doktor magnezyum veriyor ben düzenli kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim. Bi kez şiddetli bi ağrım oldu korkup acile gittim 14 haftalıken, kanama var mı dediler yoktu çok şükür yoksa bi sorun yoktur dediler, idrar tahlili alıp yolladı böbrek sorunu vs varsa da ondan olabilirmiş en azından bir ultrason çekilseydi içim rahat ederdi bizim acilde çekilmiyormuş kendi doktoruma gittiğimde üşüttüpüm için de olabilir kramp da olabilir dedi gerçekten de kramp giriyor sol tarafta üstümü giyerken az bi yük verince hemen ağrıyor idare ediyorum ama hareket etmek iyi geliyor gebelikte olağan şeyler içinizin rahat etmesi için yine de bi ultrason çektirin derim ben de aynısını yaşadım görünce rahat ettim