Tonton rotavirüs bulaşıcı bir hastalık ve hasta yatan çocuk için karantina uygulanıyor gibi birşey okumuştum formda belki bebekler arası karantinadır bilemeyeceğim ama bence de eşiniz çok büyük düşüncesizlik etmiş hem bebeklerde rotavirüs ciddi bir hastalık hemde sizin bebeğiniz küçük ve rotavirüs aşılı değil şuanda bence takipli doktorunuzla mutlaka görüşün ondan görüş alın bu konuda ihmal edilebilecek birşey değil grip bile bebeklerimiz için tehlikeliyken rotavirüsü düşünemiyor insan