fizikcianne Gebeliğim başından beri riskliudi ve sancimda oluyordu 34 haftada bebek kasilmisti hareket etmiyordu gidip nst çektim doğum sancısı çıktı dediler bir kaç kez aşırı sancı yüzünden doğum mu diye hastaneye gittim yalancı sancı olduğunda uzaniyordum geçiyordu temmuz 22 gece saat 2 yani 23 temmuz sancım başladı ama her zamankinden farklı bir sancı ben yine yalancı sandım uzandım geçmedi kaç dakika geliyor diye dakika tutuyordum ilkin on dakika sonra 5 sonra 2 şöyle ifade edeyim o kadar sert bir sancı ki böyle canininizi kopararcasina giriyor o an öyle bir kasiliyorsunuz ki tam geçti derken ardından bir daha hastaneye zor yetistim.