Nesearya Nasip olursa yarın sezeryan doğumum olacak ama ben çok korkuyorum belden aşağı mı uyuşsa yoksa genel mi olsa belden aşağı olduğunda heyecan panik yaparım zorlanırım diye çok korkuyorum nasıl bişey bilmiyorum korkacağım kadar var mı yok mu
Elazx Belden aşağı uyusturdugunda belinde kalici Bi ağrı kaliyor ve çok kötü ben 2 sene önce oldum şimdi yine hamileyim anestezi alicam
Elazx Kişiden kişiye değişir ama 1 haftaya iyi olursun sana yardımcı olan biri varsa dikislerin daha çabuk iyilesir