Kızlar kızımm 4 ay 10 günlük oldu fakat 4 ayı bitirdi tükürükler ağlamaları çoğaldı..Jel aldım rahatlasın diye ama bu aralar daha çok ağırısı olmaya başladı ateşide olunca mecbur carpole yönleniyorum.Bugün bi de baktım köpek dişin oldu yerde de sertlik beyazlık var çok erken değil mi randevu aldım doktor için benim gibi olan ve rahatlaması için önerisi olan var mı ?