ceylan0945 Rgmss iyi dedi gebelik var dedi ama çok daha yeni dedi cuma günü tekrar gel bakalım dedi yarın gidicem ilk paraztesi beta 162 çıktı dün yine yaptim 279 çıktı yarın tekrar yaptiricam hayirlisiyla inşallah sizin kaç
Mine9166 Rgmss 40 haftalik olduk şükür progestan düşüklüğü genelde sağlıksız gebelik olarak görülüyor ama bazen vucut uretmiyor iste takviye almak gerebiliyor progesteron düşüklüğü kimsenin moralini bozmasın.💕
ceylan0945 Mine9166 progesteron rahim duvarının kalinlasmasiymis ve döllenme sürecimiz önemli olan betanin düzenli seviyede artmasi