Merhaba canım bende şuanda 3.bebeğime hamileyim ve sezeryan olucak diğer ikisi gibi ikinci kızımda evet ilkine göre biraz zorlu geçti ama bence herkesin bünyesine göre değişir böyle şeyler çocuklarım arası çok az ve kendimle pek ilgilenmedim umarım sizin doğumunuz çok kolay ve rahat geçer ❤️🙏