Abdulzade Kızlarr, Bende bulanma hem var gibi hem yok gibi, bazen yemek yerken aniden doyma hissi gibi birşey oluyor ve bulanma hissi geliyor çox azacık. Ve dün akşam uyuduğumda sanki bulanmam vardı. Böyle durum yaşayanlarınız varmı?
Esra_Omer_21 Abdulzade 7 haftaligim kusma yok mide bulantisi çok var bazen asiri oluyo mesela bu aksam yemek yiyemedjm surekli ögürdüm😖
aslii57 Abdulzade 9 haftalık hamileyim 5 inci hafta başladı hala devam ediyor her akşam iki tane prilam içiyorum ama hala bulanıyor
Umut_aras Abdulzade öğürme kusma falan yok ama ne yesem ağzımda büyüyor böyle carpintim oluyor fenalaşiyorum yemek borusuna kadar doluyum ama porsiyonlarim aynı hiç arttirmadim yanj keşke kussam 9+5 olduk ayrıca 7. Haftadan sonra basladi
kardelen25_ Abdulzade 5 haftalıkken başladı mide bulantısı aşırı koku hassasiyeti ve tiksinme. Günlük 4 adet prilam alıyorum ama faydasi yok gidip serum taktiriyorum mecburen.
AslanKadini Abdulzade 6 .ci haftadan 11 nci haftaya kadar yoğun oldu şimdi azaldı. Yine de ara sıra oluyor. Ben yağlı yemeklerden uzak duruyorum anca öyle hafifliyor.