Kdrdlkr0 Hanımlar Yenişehir Hastanesi’nde doğum veya muayeneden memnun kalıp doktor onericek olan var mı
Pamuk Kdrdlkr0 Geçen gün Mustafa Göktan gittim hayatımda öyle doktora denk gelmedim. 20 dakika baktı bebeğin heryerini olctu çok çok mükemmel bir doktor.
Pamuk Merveser41 Hayir daha 15. Haftadayim.Serklajliyim doktor tarama testi yaptirmadigimi öğrenince bebeğin bütün heryerine baktı ölçümler yaptı.Bende burdaki arkadaşların tavsiyesiyle gittim.
Kdrdlkr0 @“Pamuk”#yaa şuan bı tik moralim bozuldu eşim kadın doktor konusunda inatçı biraz dogumuna ne kadar kaldi acaba insAllah güzl sağlıklı bir doğumunuz olur
Pamuk Kdrdlkr0 Moralin bozulmasın bikac tane güzel.bayan doktor ismi söylemişlerdi bulursam sana atarım canim. Ben daha 15. Haftadayim.
Kdrdlkr0 @“Pamuk”#aa bende 15.haftadayim sağlıkla gelsin insAllah.didem Arıkan diye bir Dr duyduk tavsiye üzerine oraya gidebiliriz sizde söylerseniz çok sevinirim