Busra-BD-2318 İyi akşamlar hanımlar. 12. haftadayım doktorumuz %70 erkek dedi bebeğimize. Küçük bi aile kutlaması yapacağız sizce değişme ihtimali var mı cinsiyetin? Yavrum sonra şok olmasın mavi konsepte 🥹🥹🥹
guzelanne01_ Busra-BD-2318 kızımdada oğlumdada değişmedi canım Değişme olmaz zaten doktor tecrübesiz olursa yanılır
Symnr29 Busra-BD-2318 bekle canım bana ilk oğlumda 13 te kız 16 da erkek demişlerdi. Bunda da 13 te erkek dediler ama değişir diye kimseye söylemiyorum net olmuyo 16 dan önce
Ef1001 12+4 te yüzde yüz erkek denilmesine rağmen değişti herkesin başına gelecek diye birşey yok ama o haftalarda yanılma sık oluyor en azından 16lari bekleyin derim 🤗
Symnr29 Ef1001 bende o ihtimalden istiyorum 😂 bir oğlum var banada 13te erkek dediler ama umudum hala kızdan yana. Sağlıkla gelsinler inşallah
Busra-BD-2318 Erkek de yanılma payı olabiliyor kordondan dolayı dediler. Ama doktorumuz da çok iyi tecrübeli bir doktor. Sanırım yine de 16 yı beklemek de fayda var 🥰
Gulkar Busra-BD-2318 16.'yi bekle bence oğluma 12 haftada kız dendi 16da erkek cıktı hemde çok iyi ultrason cihazında bile yanildi