Herkese selamlar. Dün bir taşikardi geçirdim nabzım 240 a yükseldi damardan verilen adenozinle nabzım normale döndürüldü. Doktora ilacın bebeğe bir zararı olup olmayacığını sorduğumda olmayacağını söyledi fakat ilacı aldıktan bir yarım saat sonra şiddetli bel ağrısı yaşadım ve nst istedim. Nst de epey sancılarım çıktı. Kendi kadın doğum doktorumla görüşüp durumu anlatınca yarın bana gel detaylı bakalım dedi.
Bugün gittim doktoruma ultrasonda bebek de bir sıkıntı görmedi hatta bebeğin kilosunun haftasına göre ilerde oldığunu söyledi. 35 haftalık 2980 dedi. Daha sonra nst ye girdim yine sancılarım çıktı ama bu sefer herhangi bir ağrı hissetmedim. Alttan muayene oldum bir açılmam da yokmuş. Doktorum yine de önlem amaçlı sancılarım için makattan ağrı kesici bir fitil ciğer geliştirici iğne ve bir serum yaptırdı. Yarın tekrar gel nst ye gir yine bakalım artık mümkün mertebe ayağa kalkıp gezinmeyeceksin dedi. Fakat ben kendimi hiç kötü hissetmiyorum ağrı sancı falan da hissetmiyorum doktor mu biraz abarttı acaba diyorum.