Bende 26 haftalık hamileyim başından beri kullanıyorum ilaç. Bende troid hep vardı haşimato hastasıyım ama gebelikten önce hiç umursamadım gebelikte kan testinde 8lerde çıktı doktor birakmamam gerektiğini bebekte zeka ile ilgili problem olabilecegini söylemişti yanlış hatırlamıyorsam