Herkese merhaba,
Kanama riskimden dolayı eşimle karar alıp can hastanesinden Ege üniversitesine geçiş yaptık. İzmir e yeni taşındığım için ne yapacağımı bilmiyorum. Daha önce bu hastanede doğum yapan var mı?
Özel oda tutabiliyor muyuz, epidural yapılıyor mu , temizlik ve ilgi nasıl bilgi verebilirseniz çoook sevinirim:)