Ozdemirinannesi- Kızlar Salı günü beta hcg 121 çıkmıştı hamile olduğumu öğrendim şimdi az önce yine kan verdim. Sonuçlar 2 saate çıkacak doktor da haftaya gel dedi. Sağlıklı bir gebelik olması için bugün ki sonucum ortalama kaç olmalı ?
Ozdemirinannesi- Kızlar 400 çıktı iyi dimi ❤️❤️ ne zaman gideyim doktora bir de daha yaptırmama gerek var mı gidene kadar ve 400 ya Şuan kaş haftalıktır
Mavimi Ozdemirinannesi- süper çıkmış birdaha vermenize gerek yok aslında ama yine de içiniz rahat etsin diye verebilirsiniz artışı görmek için son adet tarihize göre hesaplayınız haftasını böyle anlayamayız eğer son adet tarihiniz 6 haftalık gösteriyorsa hemen gidebilirsiniz kalp ve keseyi görürsünüz ama bazı bebekler 7 8 haftafa kalp atıını gösteriyor bilginiz olsun duyamazsanız üzülmeyin
Ozdemirinannesi- Mavimi canım 27 Ağustos son adet dönemi başlangıcı gitmeli miyim şimdi doktorum demişki çarşamba gel
Mavimi Ozdemirinannesi- evet Çarşamba gidin daha iyi eğer bir sıkıntı sorun varsa en azından gitmeniz iyi olur ama şuanlık kan yükselişinde bir sıkıntı yok içiniz rahat olsun doktorunuz haftalık hesaplamanızı daha iyi yapacaktır