Ezgikaynak durumun ne olur bilmiyorum ama umarım bu süreci hemen atlatırsın hemen her şey düzene girsin senin için. Benim de önümüzdeki çarşamba günü kontrol sonucuna göre sezeryana alınma ihtimalim var, eğer bu hafta da bebek kilo almazsa bu hafta yerinde saydı doktor ciğer geliştirici vurdu bir hafta daha bekleyelim dedi😔 36+2 de olcaz haftaya Şuan 35 lerdeyiz bizde o yüzden başlığın dikkatimi çekti. Rabbim yardımcımız olsun dua edelim birbirimize. Sağlıkla sıhhatle büyüt inşallah 🙏🏻