aysenur30a Kızlar yardım edin 33. Haftadayım bugün her yediğimi kusuyorum. Ne oldu acaba ? Sabah kaşarlı tost yedim, öğlen makarna salatası o kadar kustum bunları az önce mercimek yemeği yedim onu da kustum 😔 hastaneye gitmem gerekiyor mu?
aslanprenses_ aysenur30a midemi filan mi üşüttün acaba? Ya da hastalık filan mı bulaştı. Bi doktora görünsen iyi olur. Daha fazla çıkarmadan seni yormadan önlem almış olursun.
aysenur30a aslanprenses_ hep evdeyim hastalık bulaşcağınj sanmıyorum ama üşüttüm belki 😔 gece üstüm açık yatıyorum sıcak geliyo diye
aslanprenses_ aysenur30a üşütmüşsündür şimdi internette de çok doğru bilgiler olmuyor. O yüzden en iyisi bi hastaneye git. Belki sadece nane limon iç filan diyeceklerdir. Ya da kusmanı engelleyecek basit bir ilaç vereceklerdir. Bu haftalarda zaten yorgunuz o yüzden kendini daha fazla yorma.