Merhaba kızlar ilk kızımı emzirirken hamile kaldığımda çok zor bıraktırdım oda küçüktü yani 1,5yaşındaydı şuan 2kızım 11aylık ve 3.bebeğime hamileyim 17 haftamdayım kızım yaklaşık bir aydır kendisi soğudu emmiyor sebebi nedir çok emmeyi seven bir çocuktu oysaki 🤷♀️ benim gibi olan varmı bu durumu yaşayan