GldnTlh0633 11 gün önce sezaryen doğum yaptım. Nerdeyse dikişlerim iyileşti ama özellikle sol kaburgalarımın üzerine yatamıyorum nefes alırken bile batıyor. Var mı bu kadar ağrı yaşayan?
Gurbetgelini GldnTlh0633 ben iki sezeryan oldum öyle bahsettiğin gibi ağrı yaşamadım canım doktoruna sor bir kere. Düşündüm acaba çok mu bastırdılar bebeği çıkartacakları zaman
deletedmom734 GldnTlh0633 sezeryandan sonra üşütmemeye bir süre çok dikkat et canım farkında olmadan üşütmüş olabilirmisin
GldnTlh0633 Gurbetgelini suyum biraz fazlaymış onu çıkarmak için çok mu bastırdılar acaba dedim ben de