Bekledigimmucizemm Regl ağrısı gibi sizde de oluyor mu ve ikili tarama yaptınız mı ne zaman yapacaksınız
miniksevdamm Bekledigimmucizemm bazen kasığıma kramp girmiş gibi oluyor doktorum rahim büyüdüğü için ağrılar normal dedi. İkili testi yaptırmıycam
gzdehlal-36 Bekledigimmucizemm bende devamlı değil ama ara ara sancı şeklinde vurup geçti birkaç kere bunun için doktora gitmedim açıkçası daha başında olduğumuz için bunların normal olduğunu okudum. İkiliyi 12 14. Haftalar arasında yapıyorlar genelde bende 12. Haftanın ortalarındayken haftaya yaptıracağım
Aybenar @Bekledigimmucizemm tam 11 haftalığım bugün regl ağırısı gibi belimde hafiften ağrı oldu hala da var ikili içinde bi sonra ki hafta gidicem doktorum bir sonraki geldiğinde yapacağım demiştim
miniksevdamm Bekledigimmucizemm amin amin annelik karnına düştüğü an başlıyor ona en ufak birşey olacak diye ödü kopuyor insanın.
Barabar Bekledigimmucizemm hamile olmasanız adet olacaginiz tarih kramplari yaşadığıniz tarihe denk geliyor mu ben bu kıyası yapıyorum. Ama yoruldugumda da ağrım oluyor bazen heralde normaldir. Ben şu an 12 tüm haftaya 13 e girdiğimde fetal dna yaptıracağım. Doktorum fetal için 13-14. Haftada annede daha çok bebek hücresi yakalanma ihtimali olduğunu söyledi yoksa daha erkende yapilabilirmis ama biz kendisini dinledik yanılmıyorsam ikili test 11-14 arası yapiliyor
QueenMother Bekledigimmucizemm adet günümse o zamanda çok ağrıyor ben testleri yaptırmıyorum sadece hamileliğin perişan oluyor allah korusun bi sıkıntı çıkarsa aldırmayacaksan ne gerek varki
QueenMother Bekledigimmucizemm canım ben dördüncü bebeğime hamileyim hiç birine yaptırmadım tabiki herkesin kendi fikri kendi kararı çevremde yaptırım çocuğun hasta deyip doğum yapana kadar ağladıklarını dr dr gezdiklerini acaba yanlışmı diye sonrada çok sağlıklı bebekleri olduğunu gördükten sonra kesinlikle yaptırmayaya karar verdim rabbimin vereminde varsa başım gözüm üstüne bize birer hediye rabbimden duam inş sağ sağlıklı bebeklerimiz olur🤲🏻
Bekledigimmucizemm QueenMother amin amin inş Evet çok doğru Allah korusun birşey çıksa hamileliği zehir ederim bende kafam çok karışık 🥴
Vandb Bende 12. Haftadayım fetal dna yaptırmak istiyorum haftaya ilk oğlumda 2li test yaptırmıştım sadece bunda 34 yaşındayım risk çıkma ihtimali fazla olur diye direk emin olmak istedim
Hatice--- Bekledigimmucizemm aynı sorunun bir benzerini sordum 12 haftamdayim regl olacak gibi ağrılar oluyor Salı günü doktor rahim büyüdüğü içindir dedi bekliyorum geçmesini
Bekledigimmucizemm Hatice--- ayy demekki herkeste oluyor sağlıkla kavuşalım kucağımıza alalım hepimiz inşallah
Denizbllt Bekledigimmucizemm geçen hafta yani 11. Haftada adet olucak gibi ağrlarım vardı. Bir kaç damla kan geldi şükür bi sorun yok genişleme ve hızlı büyüme haftaları başladı sağlıkla alalım kucaklarımıza 🙏