Selam anneler.. 15 aylık ikizlerim var prematüre bebekler şu an 7-8 aylık gibiler gelişim olarak da öyle.. ön dişler tamamen çıktı damaklı emzik emiyorlar acaba emziğin dişlere bir zararı olur mu ileride yamukluk bozulma gibi? Hele kızımın birini emziksiz hiç durduramıyorum en ufak bir şey de emzigini arıyor bulamazsa ağlıyor ve emziksiz uyumuyor. Artık biraktirmam gerekir mi veya nasıl biraktiricam önerisi olan varmi acaba