51_S Kızlar bel agrısı kasık agrısı ve ayıptır söylemesi vajinadan dişarı polip gibi birsey sarkıyor sizde de oldu mu .?
AlpEmir 51_S bende de sürekli polip gibi şişkinlik var vajinada , bir kayboluyor bir geri geliyor Gebeliğin başında doktoruma söylemiştim , rahim aşağıda , doğumdan sonra eğzersiz yapacaksın demişti