Salı gunu 36+5 de aniden suyumun gelmesı ıle sezeryana alındım. Spinal yapıldı. Amelıyat guzel gectı . Ilk gun yurudum zar zor da olsa ama kolay olmuyor. Ben kolah zamnederdım herkes kolay dedıgı ıcın cesaretlıydım. Ama başkna gelınce anlıyormussun . Yurumem cok zor oldu. Zorla uc kısı yurttuler . Bugun 3. Gun ama hala daha zor yuruyorum dıkısler batma yaptıgı ıcın. Bır de anestezının yan etkılerı kendını gostermeye başladı . O kadar cok sırtım agrıyor kı belıme tum omurgama vuruyor .ne oturabılıyorum ne yuruyebılıyorum ne de yatabılıyorum . Allah kımseye yasatmasın . Sezeryan sonrası ilk gunlerde bel veya omurga agrısı ceken var mı . Nasıl gecırdınız bu ağrıları. Dayanamıyorum. Lutfen bana dua edın. Allah herkesın yardımcısı olsun kadın olmak cok zormus. Aglıyorum.