Merhaba yillardir panik atak hastasiyim ama ilac kullanmiyorum esim istemiyor beynimin uyusmasini ama kullanmam gerekiyor biliyorum su son senede el uyumasi yuz uyumasi vs basladi annemdede oluyordu bu durum ondan biliyorum beyin emari cekildim hersey normal cikdi paniklik bozuklugu olup karincalanma durumunu yasayan varmi nasil geciyor