Kararsız kaldik40 haftaligiz
Alyn000 ikisi de çok güzel isimler ben bile karar veremedim seçmekte 😂😂
Alyn000 Gökçe benimde listemde var 😇😇😇
Alyn000 benden de bir gökçe 😀
Oy kullanılamıyor ankete ama Gökçe diyorum ben
Gökçe diyorum
Aysima çok hoş
Aysima , Nursima
Gökçek’den yana oyum
Gökçe yi beğeniyorum ben🙈
Aysima güzelmiş