MSemihA EbruKaymakci 37. Haftada tansiyon yükselmesi çok tehlikeli.benim tansiyonum yükseldi bebeğimi sezaryanla aldılar.aman dikkat edin ihmal etmeyin.
kardeleng Buseayazerdgn işte acaba doğunca kurtulur muyuz orası da başka bir mesele.Hoş onların bir gülüşü,kokusu bütün dertleri unutturur ama asıl uykusuz günler is loading.🙈
MSemihA Buseayazerdgn Cnm bu sıkıntıların yeni mi başladı? Bende de aynı sıkıntılar vardı gebelik zehirlenmesiyle Sezeryana alındım ihmal etme kendini tansiyonunu mutlaka ölçtür.
EbruKaymakci MSemihA doktorum ilaç tedavisi verdi yediklerimede dikkat ederek kontrol altına aldık bekliyoruz doğum için hiçbir belirtim yok daha . Peki sezeryandan sonra bi probleminiz oldumu bebeğiniz 37haftada kilosu gelişimi nasıldı
AlyaDerin21 Buseayazerdgn bnm bulantım oluyor arada uyku ise nefes almakta zorlandığım için hiç yatamıyorum yaa bende 37 haftalığım bende doğurmak istiyorum artık 😖😖😖
MSemihA Buseayazerdgn benimde bebeğim hareket ediyordu ama suyu çok azalmıştı. Tansiyonunu mutlaka ölçtür.
CansuOztomurcuk Buseayazerdgn Öğlen 12-1 gibi uyandığım halde gün içinde yine uykum geliyor. Bi de ilk kez bu hafta kendimi çok aç hissetmeye başladım. Doyamıyorum resmen. 🤦🏻♀️