Nisaiste Hanımlar 2 yıldır çocuğumuz olmuyo bende diyorum hani şeker çikolata fln alsam çocuklara dağıstam desem bana dua edin çocuğum olsun diye fln kabul olur mu acaba böyle bişry yapıpta karşılığını alan oldu mu alan olduysa ne kadar süre sonra oldu
Bbetll Nisaiste neden kabul olmasın ki. Sonuçta çocuk sevindirmiş oluyorsun. Bence çok güzel bir davranış🌼
Gamzecanpolat Nisaiste sokak hayvanlarını beslerdim bazen dışarda kâğıt toplayan çocukları görüyordum onlara harçlık veriyordum sma lı bebeklere bağış yapıyordum özellikle içtenlikle samimiyetle yapılan herşeyin dua , sadaka vs karşılığını Rabbim mutlaka veriyor canım
Gul1616 Nisaiste ben evde sadaka kumbarası yaptım her gün 5 10 ne kadar varsa atıyorum niyetlenip . Çok şükür ikinci kumbara dolmadan hamile olduğumu öğrendim 🤗
Nisaiste Bbetll normalde çocuk gördüğümde yapardım böyle bişey elimde ya da evimin yakınındaysam avuçlarına loyarsım ama bu niyetle hiç yapmadım acaba yapsam kabul olur mu diye düşünüyorum
Nisaiste Gamzecanpolat bende yapıyorum denk geldiğinde Rabbim hayrını kaçırmasın ama işte hiç bir niyetle yapmazdım sadece para şeker vs yaptığjm kişiler sevinsin diye yağardım eşimde çok yapar bunu ama işte
Gamzecanpolat Nisaiste bende bir niyetle yapmadım … hayır için iç huzurum için en önemlisi bana iyi geldiği için yani bebeğim olsun işim olsun şu işim rast gitsin vs bir niyet için değil
ekc Nisaiste Gönülden gelmesi önemli neden kabul olmasın ki. Rabbim ol derse elbette olur. Ben bebeklerimi kaybettiğim yılın senesinde yaptım öyle bir şey. İş yerimdeki ablanın kızının sınıfına gönderdim bir iki gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Gerçi kaybettim onu da ama olsun sonuçta Rabbim ol dedi ve oldu🥰❤️
Nisaiste ekc başınız sağolsun 🥺 Rabbim inşaallah isteyen herkese sağlıklı hayırlı bir evlat nasip eder 🤍🙏
ekc Nisaiste Saol teşekkür ederim. Umudunu kaybetme Rabbim ol ası gereken doğru zamanda nasip ediyor zaten🌸❤️
minimonun-annesi Nisaiste ne güzel bir yüreğiniz var Rabbim evinize hayırlı sağlıklı müjdeler nasip etsin Çok güzel düşünmüşsünüz çocuk sevindirmekte çok çok sevap ❤️🥰🤲
Nisaiste minimonun-annesi amin inşaallah sağolun Rabbim inşaallah iyi niyetli bütün duaları kabul eder 🤍🙏
Deli_hatun_7 Nisaiste tabıkı yapabılırsın kuzum çocuklara söylemene gerek yok bence çocuk aklı annelerine söyler sen kendi niyetıni dile getir rabbime ve dağıt çocuklara inşallah tez zamanda rabbım sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹🥰
Nisaiste Deli_hatun_7 yeğenimi yarın sabah okula götüreceğim ordaki çocuklara dağıtayım diyorum eğer kalırsada bulduğum çocuklara dağıtırım Rabbim inşaallah kabul eder