Kızlar merhaba, 37. Haftanın içerisine giriyoruz bebiş gayet sağlıklı kilosu da gayet yerin de doğum kanalına girmiş doğmasını istiyorum artık doktorumuz da her an gelebilir hiç sıkıntı yok dedi ne yapabilirim? Hurma vs o tarz şeyleri duydum yiyorum tık yok 😂