Merhabalar öncelikle bnm 4gebeligim ama yaşayan bir bebeğim var ilkki 21 haftada birden doğum başladı ikinci çocuğumu 6 haftadan itibaren yattım 24 te suyum yavaş yavaş gelerek bitti bir buçuk ay boyunca susuz gezdim ama çok sukur sagsaglim aldım üçüncü bebegimde 18 haftada doğum başlamıştı acil serklaj oldum ama suyum yine az az gelip 24 te hiç kalmadı çok sancım olunca yine doğum oldu ve bir hafta yasadi bebeğim sonra öldü şimdide 13+3 hagtaligim doktor yatmani gerektircek birşey yok dedi bnm bacak aralarim çok ağrıyor çok korkuyorum perinotoloji bakıyor ne yapayım sizce