neanladinyurdagul Ben sleepy bio natural beze karar verip stok yapmaya karar verdim. İkincisi bir tl kampanyasını hesapladım araştırdım cidden hesaplı oluyor. Elimdeki bez stoğu sizce yeterli mi? 1 ve 2 no arasında o kadar az fark vardı ki 2 ye geçiş hemen yapılır diye düşündüm bebişin büyütmesine göre tabii ki. En merak ettiğim şey 4 numaranın ne kadar süre kullanıldığı tecrübe etmiş anneler varsa bu markayı kullanan yorum yaparsanız memnun olurum 💚
1 no- 64 tane
2 no- 250
3 no- 200
4 no- 100