Eminekrem42 Dnmzzeda siz doktoru soruyorsunuz galiba.2 ayrı doktora gittim.ozelde önce erkeğe benziyor dedi 1 ay sonra kız dedi devlette aynı gün içinde erkek gibi gördüm başta ama şuan kız gibi görüyorum demişti😂en son gittiğimde de kız gibi dedi